ORDRER

Hvad er den forventede leveringstid?

Den forventede leveringstid er 5 arbejdsdage

Hvordan kan jeg spore min ordre?

Du kan spore din ordre ved at klikke her

Kan jeg annullere min ordre?

Desværre er det ikke muligt at annullere en ordre, da vi forsøger at ekspedere og afsende så hurtigt som muligt. Hvis du ikke længere ønsker et produkt, så opret en returnering ved at kontakte vores slutbrugersupport. Vi hjælper dig med proceduren og sørger for tilbagebetaling.

Jeg ønsker at ændre kontaktoplysninger/leveringsadresse

Du kan ændre dine kontaktoplysninger/leveringsadresse via "Min konto", men det vil ikke ændre leveringsadressen og kontaktoplysningerne for leveringen af ordren.

Efter du har logget ind på din konto, kan du ændre dine personlige detaljer under "Profil" og ændre adresse under "Adressebog".

Jeg ønsker at ændre leveringsdatoen på min ordre.

Det er desværre ikke muligt.

Hvis du har oprettet en Brother Online-konto på store.brother.dk, kan du se information om dine ordrer på din konto.


RETURNERING OG TILBAGEBETALING

Hvad er returretten?

Hvis et produkt stadig er i original stand, tager vi det retur omkostningsfrit, forudsat at nedenstående vilkår er opfyldt, inklusive politikken om "fair use". Hvis du returnerer et produkt inden for 28 dage efter købsdatoen, og beder om at få pengene tilbage, får du hele beløbet retur via den valgte betalingsmetode. Alle produkter inspiceres ved returnering. For at kunne give alle pengene retur, skal alle produkter returneres i god stand og i den originale emballage, så de kan sælges på ny.

For forbrugsstoffer såsom blækpatroner, tonere og tape bedes du pakke dem i en ydre emballage/kasse, for at undgå skade på den originale emballage. Sæt ikke fragtlabels direkte på pakken med forbrugsstoffer. Vi tager kun imod varer købt via webshoppen. Vi kan ikke tage imod varer, der er købt hos forhandlere. Returnér venligst direkte til dem, ifølge vilkår og betingelser.

Vi tager ikke imod returneringer af uønskede produkter senere end 28 dage efter købsdatoen. Hvis du har modtaget en forkert vare, eller en vare, der er fejlbehæftet, så kontakt os (se hvordan returnerer jeg mit produkt nedenfor), og forklar, hvorfor du ønsker at returnere, så vil vi hjælpe med at løse problemet.

Hvordan returnerer jeg et produkt?

Kontakt venligst vores slutbrugersupport via telefon. De vil spørge ind til returneringen og udstede et RMA-nummer (Returns Authorisation Number) og forklare dig proceduren for returningen, enten ved afhentning eller indlevering på et af fragtfirmaets indleveringssteder.

Hvad er vilkårene for returret?

Så snart varerne er modtaget og tjekket af os, vil beløbet blive tilbagebetalt til dig. Vi bestræber os på at tilbageføre pengene inden for 14 dage efter modtagelse af varen/varerne.


KONTOINDSTILLINGER

Hvordan modtager jeg fakturaen for min ordre?

Din faktura vil blive fremsendt via e-mail, og du kan også se din faktura inde på din konto.

Hvordan kan jeg ændre min e-mailadresse/login-information?

Du kan ændre din e-mailadresse når som helst ved at logge på din konto.

Hvordan ændrer jeg mine oplysninger/adresseinformation?

Du kan ændre dine adresseoplysninger på din konto.

 

LEVERING OG AFHENTNING

Der mangler varer på min ordre?

Hvis der er et problem med din ordre, så kontakt venligst vores slutbrugersupport.

Min ordre er leveret, men det er en forkert vare?

Hvis der er et problem med din ordre, så kontakt venligst vores slutbrugersupport.

Ordren vises som leveret, men jeg har ikke modtaget den?

Hvis der er et problem med din ordre, så kontakt venligst vores slutbrugersupport.