ORDRER
Hvad er den anslåede leveringstid?
Den anslåede leveringstid er 4-5 arbejdsdage. Bemærk venligst, at dette er anslåede leveringstider og derfor ikke kan garanteres. Din ordre vil blive afsendt samme dag, hvis den afgives inden kl. 13.00. Hvis din ordre afgives efter dette tidspunkt, vil den blive afsendt den næste arbejdsdag.
Hvordan kan jeg spore min ordre?
Du kan spore din ordre ved at klikke her og tilføje dit ordrenummer og din e-mailadresse eller alternativt ved at tilføje dit sporingsnummer.
Kan jeg annullere min ordre?
Det er desværre ikke muligt at annullere en ordre, da vi forsøger at behandle og sende den så hurtigt som muligt. Hvis du ikke længere har brug for en bestilt vare, bedes du starte en returnering ved at kontakte kundeservice. Vores team vil guide dig gennem proceduren og organisere tilbagebetalingen.
Kan jeg ændre min adresse, efter jeg har afgivet en ordre?
Nej, du kan ikke ændre din adresse efter at have afgivet en ordre.
Kan jeg ændre min adresse for fremtidige ordrer?
Ja, for alle fremtidige ordrer kan adressen ændres, før ordren afgives.
Jeg vil gerne ændre leveringsdatoen på min ordre?
Vi behandler ordren så hurtigt som muligt, så leveringsdatoen kan ikke ændres. Du kan kontakte din kurér for sådanne anmodninger.
Kan jeg bestille som en gæst?
Nej, du kan ikke bestille som gæst. Kunden skal oprette en Brother Online-konto på store.brother.dk for at afgive en ordre.
RETURNERING OG TILBAGEBETALING
Hvis et produkt stadig er i original stand, tager vi det retur omkostningsfrit, forudsat at nedenstående vilkår er opfyldt, inklusive politikken om "fair use". Hvis du returnerer et produkt inden for 28 dage efter købsdatoen, og beder om at få pengene tilbage, får du hele beløbet retur via den valgte betalingsmetode. Alle produkter inspiceres ved returnering. For at kunne give alle pengene retur, skal alle produkter returneres i god stand og i den originale emballage, så de kan sælges på ny.
For forbrugsstoffer såsom blækpatroner, tonere og tape bedes du pakke dem i en ydre emballage/kasse, for at undgå skade på den originale emballage. Sæt ikke fragtlabels direkte på pakken med forbrugsstoffer. Vi tager kun imod varer købt via webshoppen. Vi kan ikke tage imod varer, der er købt hos forhandlere. Returnér venligst direkte til dem, ifølge vilkår og betingelser.
Vi tager ikke imod returneringer af uønskede produkter senere end 28 dage efter købsdatoen. Hvis du har modtaget en forkert vare, eller en vare, der er fejlbehæftet, så kontakt os (se hvordan returnerer jeg mit produkt nedenfor), og forklar, hvorfor du ønsker at returnere, så vil vi hjælpe med at løse problemet.
Hvordan returnerer jeg et produkt?
Kontakt venligst vores slutbrugersupport via telefon. De vil spørge ind til returneringen og udstede et RMA-nummer (Returns Authorisation Number) og forklare dig proceduren for returningen, enten ved afhentning eller indlevering på et af fragtfirmaets indleveringssteder.
Hvad er vilkårene for returret?
Så snart varerne er modtaget og tjekket af os, vil beløbet blive tilbagebetalt til dig. Vi bestræber os på at tilbageføre pengene inden for 14 dage efter modtagelse af varen/varerne.
KONTOINDSTILLINGER
Når ordren er afsendt, vil fakturaen blive sendt til dig via e-mail. Alle fakturaer er tilgængelige i området ”Min konto” på hjemmesiden.
Hvordan ændrer jeg min e-mail/login-info?
Hvis du har registreret din BOL-konto med en e-mailadresse, kan du opdatere den ved at gå til atyourside.brother.dk.
LEVERING OG AFHENTNING
Hvis der er et problem med din ordre, bedes du kontakte kundeservice.