Afsendelse:

  • Din ordre afsendes samme dag, hvis den afgives inden kl. 13.00. Hvis din ordre afgives efter dette tidspunkt, vil den blive afsendt den næste arbejdsdag.
  • Standardlevering er gratis for alle ordrer over kr. 224 inkl. moms. For ordrer under kr. 224 vil der blive opkrævet et fragtgebyr på kr. 45 (inkl. moms).

 

Levering:

  • Vi leverer til alle lande i Den Europæiske Union fra de europæiske Brother Store-websteder: Tyskland, Østrig, Belgien, Bulgarien, Cypern, Kroatien, Danmark, Spanien, Estland, Finland, Frankrig, Grækenland, Ungarn, Irland, Italien, Luxembourg, Malta, Holland, Polen, Portugal, Tjekkiet, Rumænien, Slovakiet, Slovenien og Sverige.

 

Undtagelser for levering:

  • Vi leverer ordrer til Finland, Danmark og Sverige med undtagelse af Grønland, Færøerne og Åland Islands.
  • Vi leverer kun til Storbritannien fra hjemmesiden store.brother.co.uk (UK).
  • Internationale leverancer er underlagt ekstra leveringsomkostninger, som opkræves på bestillingstidspunktet. For at undgå dette råder vi dig til at bestille på Brothers hjemmeside i det land, hvor ordren skal leveres.

 

Leveringsbetingelser:

  • For de nordiske lande leveres alle varer med PostNord. Vi leverer mandag til fredag, undtagen på helligdage. Generelt kan du forvente at modtage din ordre inden for 5 arbejdsdage efter, at du har modtaget din ordrebekræftelse. Levering til øer og mere afsidesliggende områder kan tage længere tid. Bemærk, at dette er anslåede leveringstider, og derfor ikke kan garanteres. Hvis du handler som ”Privat”, leveres varen som ”MyPack” og skal afhentes på et PostNord-udleveringssted. Hvis du handler som ”Erhverv”, leveres varen som ”Pakke” direkte til din erhvervsadresse.

     

  • For alle andre lande (ud over Norden), leveres alle varer med kurertjeneste. Vi leverer mandag til fredag, undtagen på helligdage. Som hovedregel kan du forvente at modtage din ordre inden for 1-2 hverdage efter ordrebekræftelsen - med undtagelse af øer og fjerntliggende områder uden for fastlandet, hvor levering kan tage længere tid. Bemærk venligst, at disse tider er skøn og ikke kan garanteres.

 

Mislykkede leveringer:

  • Hvis der ikke er nogen til stede på adressen til at tage imod leveringen, vil vores fragtpartnere efterlade en besked med oplysninger om, hvordan man aftaler et nyt leveringstidspunkt. Hvis du ikke kontakter os og aftaler et nyt leveringstidspunkt, kontakter vi dig for at få yderligere instruktioner. Hvis vi på trods af vores rimelige indsats ikke kan kontakte dig eller aftale et nyt leveringstidspunkt, kan vi annullere ordren og refundere betalingen for de produkter, du har betalt for, men endnu ikke modtaget.

 

Tracking/sporing:

Du vil modtage sporingsoplysninger, som giver dig mulighed for at få de nøjagtige oplysninger fra transportøren om, hvornår din(e) vare(r) vil blive leveret.